søndag den 15. januar 2012

Så fik jeg ramt på anden...

...eller mon ikke det nærmere er den, der fik ramt på mig? ;o) Det er ikke juleanden, jeg snakker om (selvom den + julemad og slik desværre også har efterladt sig spor), nej jeg snakker om Blog-anden - aka BoBedres sove-and.

Efter at være blevet ejer af opskriften er jeg gået i gang med produktionen. Stoffet til alle delene er klippet (næb og "fødder" bliver i gule/gyldne stoffer) og ansigtet lavet...nu mangler tiden bare til at sætte det hele sammen...

Glæder mig til at vise min and frem, når den engang bli'r færdig


Ha' en god dag ;o)

4 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se det endelige resultat :-)

    SvarSlet
  2. Den er altså også bare så sød... Nu fik jeg helt lyst til at lave en til :)

    Jeg glæder mig også til at se din, når den er færdig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også, håber det bliver først på ugen ;o) Du må igang også...

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...