onsdag den 18. januar 2012

Rundtosset?

Tja, som fast gæst på flere danske og udenlandske blogs kan man vist ikke undgå at blive lidt påvirket...

Da jeg tirsdag var kom forbi byens hobbybutik "tabte" jeg lidt i kurven...ups ;o).


Nu pynter lidt farveklatter på kontoret...efter følgende samtale mellem manden og jeg:

"Synes du ikke de er meget fine?", han ser hvad jeg viser og siger lidt tilbageholden "Tjo, det er de...altså hvis ikke du hænger dem op i stuen og alrum - altså til fødselsdag - men ikke hver dag, vel Pia?"


Mon der komme protester, hvis der ryger lidt ind på drengenes værelser?

Ha' en go' aften ;o)

6 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, de ville da være et hit på børneværelset.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - er også sikker på at der kommer en op på et af værelserne ;o)

      Slet
  2. Ha ha det lyder fuldstændig som min kæreste da jeg havde hængt flagranker op på Merles værelse. Det er sjældent, at han nedlægger veto, men det var altså åbenbart grænsen :o) Men måske det ville gå bedre med cirkel-ranker - hvad hedder sådan en dims til at lave dem med?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, stod til det Troels var alt sort og hvid...og intet "fyld"...mænd ;o). Udstanser er navnet - ska' jeg lave nogle cirkler til dig? Du kan bare sende mig en mail pia_skytte(a)hotmail.com ;o)

      Slet
  3. Ja, de er bare så fine - og pynter i ALLE rum;-) Jeg vil også gerne vide hvor du har fundet udstanseren - har længe været på jagt efter sådan en, men de er svære at støve op...

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig - men nogle kampe er vigtigere end andre ;o). Den er købt i Silkeborg (Dansk Papirvare) - skal jeg se om der er flere tilbage? Send mig evt. en mail: pia_skytte(a)hotmail.com

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...