tirsdag den 17. januar 2012

And og byttehandel

Så blev anden færdig - Mads plager allerede om at få den ind til samlingen...


Har ikke rigtig bestemt mig om han får lov, den var jo egentlig tiltænkt stuen eller Jacob...

Det er dejligt at han kan lide det jeg laver, men efterhånden kræver det en ny og større seng - det håber jeg lidt vi når at få lavet til ham i februar eller marts (det er i hvert fald planen at hans værelse skal have en makeover inden sommer) :o)

Jeg har også været på posthuset i dag. Byttede stoffer med Karina, der manglede drengestof til et sengetæppe. Jeg har tidligere tænkt på at lave en Give Away med noget af mit drengestof, så da hun spurgte om jeg havde noget drengestof liggende var det jo lige til. De første drengeprints jeg faldte over fik jeg nemlig købt pænt store stykker af, så må indrømme at nogle af printene var jeg ved at være trætte af - derfor er det jo skønt, når de kan bringe glæde andre steder istedet for at ligge her.
Fra Karina har jeg i dag fået disse fine stoffer:


Dejligt - så jeg jo også lave noget til piger nu - tak for bytteriet, Karina - og tillykke med fødselsdagen ;o)

Ha' en god aften!

8 kommentarer:

  1. Den er simpelthen bare så fin :)
    Det bog må jeg eje, kun pga af det mønster!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Tina. Du sender da bare din adresse til mig - pia_skytte(a)hotmail.com - så tegner jeg det over til dig ;o)

      Slet
  2. Hvor er den bare fin, er vild med kinderne - kan godt forstå, at der er rift om den :o)

    SvarSlet
  3. Rigtig rigtig sød and :-) er også vild med kinderne den har fået :-)

    SvarSlet
  4. Tak Lisbeth og Marie. Næste gang tror jeg dog kroppen skal være i kraftigere stof ;o)

    SvarSlet
  5. Hvor er den blevet skøn.

    SvarSlet
  6. Hvor er du sød - 1000 tak :)

    Dejligt du er glad for byttet, og du kan tro de har bragt lykke her hos os, dine drengestoffer - Magne kan slet ikke vente, til de har været igennem maskinen ;)

    Og den and - hold op hvor er den fin - jeg er jo helt solgt, tør slet ikke vise ungerne den, de ville jo straks bestille en hver :D Hvor har du mønsteret fra? for det kunne da være fedt at overraske dem (Selvom vi godt nok også allerede kender til senge-plads-problemer her hos dem begge) ;D

    SvarSlet
  7. Frost > tak ;o)

    Karina > Velbekomme - dejligt når de er glade for det, man laver ;o) det er fra børnenes idebog fra BoBedre, vil du have mønsteret tegnet af?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...