fredag den 23. december 2011

Rigtig glædelig jul...

I morgen er det juleaften - der er ikke længe til...
Kan mærke at stemningen så småt kommer snigende - det er vel også ved at være på tide? ;o)

Træet er blevet pyntet og gaverne lagt under (synes dog det er svært at tage et billede, der er træet værdigt). Vores træ er over 2,5 meter i år - det er bestemt ikke sidste gang vi skal ha' et i den højde - og så er det jo rigtig praktisk (Jacob sikret), men kun levende lys i øverst del af træet ;o)


Foruden juletræs pyntning er dagen gået med de sidste forberedelser til i morgen. I eftermiddags har vi haft gavebytte-besøg af mine forældre - og sørme om jeg ikke fik en før-julegave af min mor:


Skønt med en mor, der kan hækle når man ikke selv kan. Er SÅ vild med Karens juletræer - TAK MOR! :o)

I morgen kommer der ikke indlæg herfra, den dag står i nemlig familiens tegn... Vi får en af Troels' brødre med børn på besøg om formiddagen for at bytte gaver - og over middag kommer olderne (min mormor og morfar) og bytter. Sidst på eftermiddagen kommer mine svigerforældre og en anden af Troels' brødre og holder juleaften sammen med os :o).

Nå, ja - så får Mads da også besøg af Julemanden en gang i løbet af dagen. I år er andet år, hvor han sådan rigtigt forstår det med julemand og nisser. For et par uger siden var han med mig inde i byen en lørdag formiddag. Der mødte han julemanden og skrev i hans store ønskebog. Julemanden havde nemlig en STOR tyk bog med, hvor alle børn kunne skrive deres højeste ønske ved siden af deres navn. Det var meget stort for Mads. Han var ikke i tvivl om hvad der skulle stå: "et løbejul med Cars". Vi er derfor blevet enige med julemanden om at han banker på døren en gang i løbet af dagen, men løber hurtigt væk, så Mads ikke når at se rensdyrene og ham selv - i stedet efterlader han en pakke med denne seddel til Mads:

...og hvad min der så er i pakken? Er meget spændt på hans reaktion ;o)

Nå, nu kalder sengen vist inden lillejuleaften bliver til juleaften.

Rigtig glædelig jul herfra!

2 kommentarer:

  1. ønsker dig og din familie en god jul :)

    SvarSlet
  2. Tak, Helle - håber også at du og dine have en dejlig aften og får nogle godt juledage ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...