onsdag den 30. november 2011

Sygdom og fødselsdag...

Er åbenbart to ting, der skal følges ad her i familien!?! Mads bliver 5 år i morgen og Jacob er (igen, igen) syg :o(. Han har feber og hoster...øv. Håber lægen kan hjælpe ham (og os) her om en times tid.

Havde ellers taget en fridag for at gøre klar til fødselsdagsgæster til aftensmad - men nu bliver det desværre ikke den helt store madoplevelse de kan se frem til :o(.

Heldigvis har jeg nået at lave Mads' gaver færdige til i morgen - dem og den syge trold (på vej til formiddagslur tidligere) får I lige et glimt af.

Ha' en god onsdag ;o)

6 kommentarer:

  1. Altså hvor jeg føler med jer !!

    SvarSlet
  2. Årh det dumme sygdom. Man bliver simpelthen så træt af det.
    FED slange du har lavet til ham - rigtig sej. Sådan en skulle jeg da have lavet til Alexander istedet...
    Håber at I får en ok dag i morgen - og tillykke med ham

    SvarSlet
  3. Tak, Tina ;o)

    Sarah >
    Ej, jeg er også bare ved at ha' nok, det er efterhånden mindst en dag pr. uge vi må misbruge mormor. En af pædagoerne sagde også sidst at det var utrolig så uheldig Jacob var men underligt at han for det meste to det med et smil og stadig var fuld energi.
    Ja, håber også den er "sej" nok. Du siger bare til, hvis du skal bruge noget Spiderman stof til andre projekter, jeg har mere end jeg selv kan bruge så du kan sagtens få noget af mig ;o)

    SvarSlet
  4. Tillykke med ham - hvor er den bare fed den super-helte-slange :)

    SvarSlet
  5. Eij Pia det vil jeg da meget gerne. Du kan jo lige skrive til mig på munchsarah@hotmail.com så kan vi aftale pris mv.

    Jeg håber da at Jacob snart er klar, så I kan få en rolig jul...

    SvarSlet
  6. Frk. Friis > tak, den var også et hit!!!

    Sarah > jeg sender en mail ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...