tirsdag den 1. november 2011

Julegaveønsker...

Hvor er det hyggeligt at lave ønskeseddel!

Har aldrig rigtig helt kunne bestemme mig for hvad jeg i det hele taget synes om ønskesedler. Kan ikke lide det, at de kan virke som bestillingssedler. På den anden side nyder jeg, at få gaver jeg har ønsket mig...

De gode gaver er dem med tanker bag, om de så er fra ønskeseddel eller bare fordi det lige passede til mig er underordnet... :o)

Her lidt af mine ønsker i år:
(billederne er lånt fra FERMs hjemmeside)

4 kommentarer:

  1. Gode ønsker! Burde nok også snart begynde at tænke over, hvad jeg ønsker mig til jul :)

    SvarSlet
  2. Det er nogle fine ønsker. Adventskransen er især sød, og kan jo sagtens bruges hele året

    SvarSlet
  3. Karina > ja fik der er jo under måned til 1. dec. nu :o).

    KGaardsted > ja, FERM living er gode til at ramme min smag synes jeg...

    Danagonia > nemlig ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...