tirsdag den 2. august 2011

Ferietid = kreativ tid?

Nej, ikke hos os! Havde ellers pakket kufferten med både filt, maling, farveblyanter, limpistol, strikketøj, garn, broderigarn og stof m.m....men med en eventyrer på nye opdagelser ligger det stadig uberørt hen...


Håber dog stadig det lykkes en af de sidste par dage vi er her, men tvivler. I morgen får vi besøg af gode venner til brunch og en hyggelig dag i solen (for selvfølgelig ser vi også den i morgen!). De har en pige, der er ni måneder ændre end Mads og en dreng, der er seks måneder ældre end Jacob, så mon ikke de små får brugt lidt energi og forældrene noget at se til? ;o).

Nå, men nu vil jeg få bagt nogle boller inden solen bryder igennem og Jacob vågner af formiddagsluren og skal mandsopdækkes igen.

Ha' en dejlig sommerdag! :o)

- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Åh, hvor jeg kender det med at pakke alle krea-sagerne til en tur i sommerhuset og virkelig ha' intensioner om at få kreeret en hel masse - og at det bare bliver ved intensionerne :)
    Nu har jeg givet op og tænker lidt at tiden til det nok skal komme en dag... måske når mindstemanden bliver bare et år ældre?? Jeg håber det :)
    Så i år må jeg bare nyde at jeg har en lille pilfinger som sætter mig i arbejde konstant ;)
    God dag til jer!!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  2. Tak, ved heller ikke hel hvad jeg tænkte på ;o). Det er som om det ofte sker for mig, at jeg kan en masse i teorien, men knap så meget i praksis. Heldigvis hygger vi os og nyder også lidt voksentid når de små går til ro om aftenen...og det vigtigste i ferien er jo familietid og hygge :o)

    SvarSlet
  3. Haha, man kan hurtigt blive træt af at rende rundt efter en lille krudtugle. Og det bliver altså ikke mindre trættende, når han begynder at gå (det gør Otto nu - og det går stærkt!). Og det der med at nå en masse i ferien - forget it! Det er vist først, når de små banditter bliver så store at de ikke gider lege med os mere :-) Fortsat god ferie!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...