fredag den 19. august 2011

Fødselsdagsgaver og uventet kærestetid...

Så blev de sidste gaver færdig til 1 års fødselsdagen lørdag. Foruden sættekassens får han:

Et sæt juniorsengesæt med navn (mangler kun at blive glattet med strygejernet)

En hagesmæk i samme stof som sengesættet.





Håber drengen og forældrene kan bruge gaven.

Og så blev jeg ellers ringet op af manden mens jeg var på job i dag. Hans mor havde ringet (helt uopfordret) og spurgt om ikke de skulle passe drengene i aften, så vi kunne komme ind til Ildfest Regatta...øhh - Ja tak! Så om lidt afleveres drengene ved farmor og farfar og bagefter vil vi ta' ind til byen...hvor er det hyggeligt med sådan lidt uventet voksentid ;o)

4 kommentarer:

  1. ..Du/i er bare heldige at være velsignet med et sådant bagland ☺
    Det er slet ikke at kimse sådan af ♥

    God fornøjelsen med voksenhyggen i aften! ☼ ☺

    SvarSlet
  2. Det er da en god fødselsdagsgave. Jeg er jo helt vild med navnet!!!!

    Det er et kæmpe priviligium at have et godt bagland, der gider at passe ungerne engang imellem. God fornøjelse i aften

    SvarSlet
  3. Åh for et heldigt fødselsdagsbarn :-)
    Det er bare guld værd med bedsteforældre, så man kan få lidt hjælp og voksentid. Håber I får en super aften!

    SvarSlet
  4. Zgrubler > ja, det er skønt, specielt når de melder sig helt uden at blive spurgt ;o)

    Rie > tak, men din krudtugle er med "c" ikke ;o). Ja, det er rart at have begge hold tæt på (og intakte). Mine forældre bor 12 km væk og Troels' ca. 20 km. Mine forældre er dog stadig "unge" så det er ikke så tit de melder sig. Så er det jo godt at ha' et hold svigerforældre der stadig har energien, overskud, mod og tid :o). Vi nød en uventet voksenaften!

    Bebe > han(s mor) blev også glad. Blev ellers noget i tvivl om jeg nu havde gjort det rigtige...jeg mener kun hjemmelavede gaver! Fik fat i noget fint Rasmus Klump sengetøj i går og Konrad er vild med Rasmus Klump (også temaet ved fødselsdagsbrunchen i dag), så bil hagesmækken blev udskiftet med en med Rasmus Klump. Da vi kom så jeg en ubehandlet sættekasse stå fremme...ups, heldigvis blev de meget glade for den færdige...puha ;o)....tak vi nød fyrværkeriet og menneskemyldret og var lykkelige for ikke at være blandt dem, de gik rundt med overtrætte børn eller barne-/klapvogn!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...