søndag den 21. august 2011

Endnu en weekend er fløjet afsted...

Det går alt, alt for hurtigt, specielt når søndagen overrasker med rigtigt sommervejr - dejligt, mere af den slags, tak!!! Weekenden gav også lidt tid til et par kreative projekter, men det må blive senere de bliver vist frem, for nu skal der shoppes nye forsyninger til Jacob, inden sengen kalder (rigtigt) højt på mig. Han trænger til nogle nye sutter, men favorit mærket og modellen er altså for dyre i Danmark (2 stk for 60-75 kr.)



Billede lånt fra www.mytoys.de


To stk koster 4,99 euro (ca. 38 kr) her, så der handler vi!!! De har også de sutter (Avent) vi bruger til sutteflasken til ca. halv pris...og ja, en masse andet (u)nødvendigt børne-/babyudstyr. Enkelte autostole sendes også til Danmark, vores er dog købt i en anden tysk internetbutik, der var endnu billgere og kun handlede med autostole (kan ikke lige huske adressen)...men hvad angår babyudstyr er internationale internetbutikker sagen! ;o)

5 kommentarer:

  1. Ja jeg plejer også at søge udenlands på nettet når jeg skal købe (store/dyre) børneting. Vi købte også vores autostol på en tysk side og også Wheely bugs osv. er meget billigere i udlandet. Lyder da også til der er meget at spare på sutter...

    SvarSlet
  2. Her går tiden altså også bare alt, alt for stærkt :-( Nå men så keder man sig jo i hvert fald ikke :-) Håber denne uge bliver bedre for jer end sidste uge! Kh Bebe

    SvarSlet
  3. Pernille > ja, det er ikke kun momsen! Kan ikke forstå, at konkurrencen ikke e større herhjemme...

    Bebe > nej, selvom det kunne være rart at prøve , bare engang imellem ;o). Tak, det gør vi også... Kh. Pia

    SvarSlet
  4. Net-handel vinder mere og mere. For tiden "går jeg amok" på TS, synes jeg gør nogen gode kup :)
    Dejligt at høre at du har haft en god weekend. Her gik den også nogenlunde. Emil sover dog ikke så meget pt. og spiser stadig ikke så meget andet end ved mig (så det trækker lidt tænder ud kan jeg godt mærke)....

    SvarSlet
  5. Ej, hvor hyggeligt. Du var lige "på besøg" da jeg var "inde ved dig" :o).

    Tør slet ikke oprette en ts-profil...det kan kun gå galt er jeg bange for...

    Øv, den natte søvn er nu god, når endelig det lykkes. Han er en bestemt lille herre, ikke sådan at friste med noget nyt, i hvert fald hvad angår mad. Håber det lykkes at få ham fristet til grød og flaske, så du ka få din nattesøvn igen ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...