tirsdag den 19. juli 2011

Nye busker til Jacob

Så fik jeg taget mig sammen og fik sat elastik i de hjemmesyede bukser til Jacob. Tror de er lidt til den store side, det må tiden vise når modellen er vågen.

De er syet efter Elsebeth Gynther & Bjarne Solbergs "Børnetøj du selv kan sy 0-4 år"...men sikke et mønsterark!! Det kan jeg ikke helt gennemskue (derfor blev bukserne også tilrettet en del undervejs). Jeg er også meget "ny" foran en symaskine, meeen det kunne godt have været lavet mere brugervenligt! Selve sybeskrivelsen er jo dejlig pædagoisk og godt illustreret...så hvad sker der lige for det mønsterark?

Min version er endda den genoptrykte (så kunne en forbedring da ha' været oplagt). Jeg fik den i julegave sidste år, men har endnu ikke knækket koden. Mon der er nogen der kan hjælpe?


Indtil det er lykkes må Jacob "nøjes" med bukserne, efter min fortolkning... (hvis/når han altså kan passe dem)...

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Jeg har tilgode at sy noget fra den bog, men den har tit været med hjemme fra biblioteket :)
    Synes køreposen er så skøn, men jeg har bare ikke fundet stof til den endnu og det skal være det helt rigtige :)
    Håber de sidder godt på ham!

    SvarSlet
  2. Ja, der er maaange skønne ting. Men jeg kæmper noget med det mønsterark :o(. De sidder faktisk rigtig fint på ham, så når han er vokset et par cm er de helt perfekte, tror/håber jeg ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...