søndag den 10. juli 2011

En dejlig dag...

Trods den tidlige start endte dagen med at blive en rigtig, rigtig god dag.

Jeg fik "fri" og tog først på loppemarked. Selvom det var "min" tid endte det med at blive til børnene jeg købte ind:


Mads blev lykkelig for de nye bøger og perlerne. Gyngehesten er til Jacob, men den er noget medtaget, så jeg regner med at male den og forsøge mig med at lave et blødt sæde til den (men det bliver nok først sidst på sommeren).

Efter loppemarkedet tog jeg på planteskole efter en hyld og et par buske til vores nye bed (det bed, der opstod da trampolinen blev gravet ned). Der røg også et par nye stauder med...ups ;o)

Hjemme igen blev vores bær høstet (jordbær, hindbær, ribs, solbær, kirsebær). Jordbær og hindbær blev spise med det samme, men jeg fik lagt ca. 1.500 gram ribs, 750 gram solbær...og nå ja 1 kg rabarber i fryseren...dejligt.
De 650 gram kirsebær ligger indtil videre i køleskabet, kan ikke helt bestemme mig om de skal spises friske i morgen eller gemmes...men en ting er sikkert, de smager dejligt af sol og sommer :o)


Nå, men i morgen kalder arbejdslivet igen, så må hellere finde min dyne (og krydse fingre for at Jacob får en rolig og lang nat).

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...