mandag den 27. juni 2011

På Tigerbesøg

I weekenden var Mads og jeg på shoppetur. Fødselsdagsgaven til en af vennerne fra børnehaven skulle findes. Første stop var BR, men Mads' forslag og valg passede ikke rigtig ind i gavebudgettet, så sidste stop blev Tiger, hvor han helt selv fandt de(n) helt rigtig(e) gave(r):




Siden da, har han hver dag spurt om det er i dag, han skal til Emils fødselsdag... Det er så først på søndag. Der er altså laaaaaang tid til for en 4-årig. Gad vide om gavens indhold allerede er kendt af Emil? Det skulle ikke komme bag på mig, hvis Mads taler over sig ;o)....men jo, det er jo så det mor kan lære til en anden gang. Vær aldrig i god tid!

Jeg faldte også selv over et par ting i Tiger. De havde et større udvalg i Æbleprint, melamin som det dog (næsten) lykkes mig at gå forbi...men lidt blev det da til:





Godt prisen er så lav at impuls køb vel et eller andet sted er ok...for det er det da i Tiger, ikk'?

Ha' en dejlig sommeraften!!!


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Hej Pia, tak for den søde hilsen på min blog! Din blog er også mægtigt fin! Skal blive spændende at følge!
    KH Bebe
    PS. Man finder altid liiiiige et eller andet i Tiger, som man ikke kan leve uden :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...