søndag den 12. juni 2011

Hama hygge

Vi har været i haven alle mand i dag, så der var ro uden brok fra de to små allerede kl 20.

Derfor blev der tid til en go' film på sofaen. Jeg lærer nok aldrig at se film... Har svært ved bare at sidde og se - så jeg lidt hama-perler blev det til. Tænker de skal bli' til en uro over Jacobs puslebord. Heldigvis har min filmelskende mand det ok med at jeg næsten altid har gang i noget andet mens vi ser film. Men nu ved han jo også at jeg følger med samtidig og min "uro" ikke går ud over ham. Det sker nemli' ikke sjællent at jeg får ideer til nye projekter i haven/huset (hvor han ska' være handymand) imens vi ser film...det falder ikke altid i god jord - han ser jo film for at SLAPPE AF!!! ;o)




Nå, jeg vil finde i seng - vi "kæmper" lidt med Jacobs søvnrytme pt. Håber det skyldes at der snart er en tand på ved - det må
Snart være tid. På onsdag bli'r han 9 mdr. Mads fik sin første da han var 5-6 mdr...

Go' nat herfra...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...