torsdag den 9. juni 2011

Det lykkes...er så glad :o)

Jeg forelskede mig i det smukke skov-print (heldragten) fra det svenske Liandlo for en 2-3 måneder siden. Desværre havde ingen af de 2-3 danske forhandlere jeg kunne finde på nettet nogle størrelser jeg kunne bruge. Prøvede også www.Liandlo.com dengang uden held. Men i sidste uge var jeg forbi deres hjemmeside (ville se om de havde fået den eller nogle nye print)...og blev så glad, da jeg så, at de havde den som 2. Sortering - yes, yes, yes! Men da jeg så kom til betalingen og opdagede at jeg skulle betale via bankoverførsel blev jeg lidt skuffet... Jeg arbejder jo i en bank, når ikke jeg er på barsel, så forudbetaling = minimum af rettigheder, hvis varen ikke dukker op. Øv! Nå men jeg var/er meget forelsket og tog chancen! Hvor er jeg glad for det i dag - se hvad posten havde med til mig!! (og Mads og Jacob)





...og mht. 2. Sortering, så er fejlen uopdaget endnu :-)


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...