mandag den 16. maj 2011

Snart er det snart...

...at jeg bliver 30!!! Det er ikke fordi det skræmmer mig, men jeg kan alligevel ikke rigtig forstå at jeg er så "voksen". Det er lidt underligt at blive 30. Jeg kan jo selv huske, da min mor blev 30 år...

Jeg har længe gået og tænkt over hvordan det skulle markeres - for det skal det i hvert fald! Flere venner har holdt større fester - en som udklædningsfest. Det har også været rigtig sjovt og hyggeligt, men må indrømme at overblik og overskud ikke lige har været til planlægningsfasen. Så i stedet har jeg bestemt mig for at holde en rigtig tøse-fødselsdag - Girls Night Out! Det er også sådan en aften jeg trænger til efter godt 9 måneder på barsel. Jeg er sikker på at jeg ikke er ene om det...! Det løser også mange "problemer" - fx. børnepasning. Hvorfor er det ofte pigerne, der ender med at køre hjem - eller er det kun i vores omgangskreds det er sådan?

Nå, men indbydelserne er lavet og bliver snart postet. Det skal nok blive en rigtig god fest. Jeg tænker tapasmenu og drinks i massevis (blenderen kan vel stadig bruges til andet end babymad??). Og mon ikke Sing Star er på sin plads også... hmmm, og så må jeg på jagt efter andre selskabslege...der skulle jo nødig gå alt for meget blesnak i den :O)

Selve familien skal dog ikke snydes for en fødselsdag. Vi har været så heldige at mine forældre har inviteret os alle (dvs. os fire, mine forældre, min mormor og morfar, min lillebror og hans kæreste) til Spanien i luksussommerhus - glæder mig! For at få den sidste planlægning på plads mødtes vi i weekenden til hindbærsnitter, boller og varm kakao. Selve dagen fejres under sydens sol om godt en uge - dejligt :O)

 
Hindbærsnitter....mmmm!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...