lørdag den 28. maj 2011

Hjemme igen...

Hjemvendt fra en uge i sydens sol i Spanien.


Super sommerhus - super udsigt - super vejr!

...derfor også noget af en ændring at komme hjem til det regnfulde majvejr i Danmark.

Begge ungerne er puttet (på deres egne værelser :o)) og jeg sidder og kigger lidt på billederne fra ferien. Det ovenfor er udsigten fra vores terasse. Jeg rundede jo de 30, da vi var afsted og mine drenge gav mig et nyt kamera. Vi har ellers kun haft en stort spejlrefleks og vores telefoner, men jeg har manglet et mindre et, der kan tage gode billeder - det fik jeg så i fødselsdagsgave - dejligt ;o).

Det kan en masse smarte ting som jeg endnu ikke har fundet ud af, men det jeg har fundet frem til er bl.a.

panorama-billeder (se ovenfor) og tusmørke billeder (se nedenfor).



Så både udsigt og børn er blevet fotograferet MEGET ;o).

Vi var rigtig heldige med vejret, men desværre var Jacob (den mindste) en smule småsyg da vi to afsted, så manglende nattesøvn og pyld var der uheldigvis en del af. Men med lidt aflastning og hjælp fra forældre, bedsteforældre, bror og svigerinde fik vi da lidt ferie alligevel.

Mads blev godt forkælet på turen, så håber han finder hverdagen igen i morgen. At være så lyshåret i Spanien gi'r afkast, selv på markedet, da vi var afsted efter den fantastiske, spanske, soltørret skinke: et styk MEGET BLÅ(!!!) slikkepind fra slagteren. Hmmm, moderen tør slet ikke tænke på, hvad der mon var i den af farvestof...men det er jo kun ferie eeen gang, så vi lukkede øjenene og lod ham nyde den...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...